ÀREA COL·LEGIATS/DES: accedir
COM COL·LEGIAR-SE
POSTGRAU D'ESPECIALITZACIÓ EN ANALÍTICA DE DADES I PROGRAMACIÓ APLICADA[+]
COLPIS CATALUNYA
L'INFOCOLPIS
Envia'ns el teu correu electrònic si vols rebre el butlletí del Col·legi.
He llegit i accepto la política de privacitat, l'avís legal i l'enviament de l'Infocolpis



RECOMANEM
[+]
MÀSTER EN TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA (TISA)
MÀSTER EN TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA (TISA) [+]

Formació continuada

FITXA DEL CURS

34. TÈCNIQUES DE VENDA I FORMACIÓ DE VENEDORS (Curs VIRTUAL 100% Subvencionat)

PRESENTACIÓ

A través del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i d'Egara Formació hem tingut accés a nous cursos subvencionats per als nostres col·legiats/des.

OBJECTIUS

Objectiu general:
- Analitzar i comprendre els elements que intervenen en una presentació comercial i les necessitats
dels clients
Objectius específics:
- Adquirir coneixements sobre el procés comunicatiu en una situació de venda i l'argumentació que
cal fer
- Aprendre a detectar indicis de compra i tècniques per presentar el preu i tancar la venda

PROGRAMA

CONTINGUTS
1. La presentació
1.1. Determinar aquells elements que intervenen en una presentació
1.2. Analitzar la c.n.v. i la seva importància en la presentació i en el procés global de la venda
1.3. Analitzar cada un d'aquests elements en les àrees
1.4. Coneixements necessaris
1.5. Destreses implicades
1.6. Comportament òptim
2. - L'anàlisi de necessitats
2.1. Respondre la pregunta: per què compra el client?
2.2. Analitzar l'empatia com a tècnica bàsica per aconseguir conèixer les necessitats del client
2.3. Aprendre a realitzar les preguntes adequades per extreure el màxim d'informació
2.4. Analitzar i desenvolupar el procés d'escolta activa
2.5. Determinar el tipus de client i l'estratègia per abordar-lo
3. - L'argumentació
3.1.Analitzar i desenvolupar el procés de la comunicació intencional
3.2. Determinar diferents tipus d'arguments
3.3. Establir les fases que componen l'elaboració i exposició de l'argument
3.4. Analitzar els requisits necessaris per elaborar i desenvolupar arguments
3.5. Aprendre tècniques de comunicació persuasiva que facilitin la fluïdesa del pensament i el control
de la improvisació
3.6. Pràctiques

4. - El tractament de les objeccions
4.1. Analitzar i estudiar els diferents tipus d'objeccions
4.2. Elaborar estratègies per fer front a cada tipus d'objecció
4.3. Determinar els requisits necessaris per detectar i abordar eficaçment les objeccions
4.4. Pràctiques
5. - Tècniques de presentació del preu
5.1. Establir elements implicats en la conclusió o tancament de la venda
5.2. Aprendre a detectar, analitzar i valorar els indicis de compra
5.3. Treballar diferents tècniques per presentar el preu
6. - Tècniques de tancament
6.1. Analitzar els requisits necessaris realitzar un tancament de venda reeixits
6.2. Treballar diferents tècniques de tancament
6.3. Pràctiques

DESTINATARIS

Treballadors/es adscrits al Règim General, autònoms/es i aturats/es.

PROFESSORAT

Sr. Diego Albadalejo. Formació acadèmica en Dret a Barcelona, Máster en Màrqueting per Esade i Direcció Comercial por EADA. Consultoria empresarial, enfocada a la estratègia de creixement de les PYMES i a la venta de productes.

DATA LÍMIT D'INSCRIPCIÓ
Fins el 19 octubre de 2020
DATA D'INICI DATA DE FI
27 octubre de 2020 26 novembre de 2020
PREU PER COL·LEGIATS I ESTUDIANTS (1) PREU PER NO COL·LEGIAT
Gratuït Gratuït
CALENDARI DE CLASSES
Durada del curs: 40 hores

Dates: 27 i 29 d’octubre i 3, 5, 10, 12, 17, 19, 24 i 26 de novembre de 2020
Horari: de 16:00h a 19:00h
Modalitat: Aula Virtual

LLOC ON S'IMPARTEIX

Aula Virtual

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

Per tal de formalitzar la pre-inscripció heu d'adjuntar la següent documentació:

1-Fotocòpia del DNI

2-Fotocòpia de la nòmina, rebut d'autònom/a del mes anterior a la data d'inici del curs o DARDO actualitzat en cas d'estar en situació d'atur

FITXA D'INSCRIPCIÓ
DADES PERSONALS
*Cognoms: *Nom:
NIF: Data de naixement:
Adreça:
Població: Província: CP:
*Correu electrònic: *Telèfon:
*Titulació:
*Experiència:
*Ocupació actual:
*Tipus d'alumne/a: Col·legiat/da Estudiant (1) No col·legiat/da
Els camps marcats amb * són obligatoris
DOCUMENTACIÓ A ADJUNTAR (2) (núm. màxim de fitxers és 5)
Adjuntar fitxer :
+ Adjuntar un altre fitxer       (adjuntar fitxers en format jpg, pdf o doc)
DADES DE L'EMPRESA (Emplenar aquest apartat en el cas que es vulgui facturar a l'empresa)
Nom:
CIF:
Adreça:
Població: Província: CP:
Telèfon(s):   Fax:
Correu electrònic:
  • Visual CAPTCHA

El Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya tracta la informació que ens proporciona amb la finalitat d'oferir-li el servei sol·licitat. Es conservaran les dades facilitades mentre es mantingui la relació o durant els anys necessaris per complir amb les obligacions legals. Les dades no seran cedides a tercers, excepte en els casos en què hi hagi una obligació legal. Vostè té el dret d'obtenir confirmació de si al Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya estem tractant les seves dades personals, així que té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió quan les dades ja no siguin necessàries.

Responsable: Identitat: Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya-NIF: Q5856239H Direcció postal: C/Roger de Llúria, 155; Entresòl 1a; 08037 Barcelona Telèfon: 932414122 Correu electrònic: colpis@colpis.cat

(1) El preu per estudiant s'aplica exclusivament als estudiants de les llicenciatures de Ciències Polítiques i Sociologia.
(2) Per considerar efectiva la matrícula és imprescindible fer arribar al Col·legi, abans de l'inici del curs, els documents que s'indiquin a la fitxa de cada curs.
(3) El COLPIS no garanteix la realització d’aquesta activitat formativa si no s’arriba a un número mínim d’alumnes.
(4) Una vegada formalitzada la matrícula no es retornarà l’import de la mateixa excepte que l’organització anul·li l’activitat formativa.
Roger de Llúria, 155-157, entresòl 1a | 08037 Barcelona | T: 932 414 122 | F: 932 002 209 | A/E: colpis@colpis.cat | Avís Legal |  Disseny web