Notícies del Col·legi
EL COLPIS ES REUNEIX AMB L’HONORABLE CONSELLERA DE LA PRESIDÈNCIA, LA SRA. LAURA VILAGRÀ

El passat 29 de març el degà, Jordi Pacheco; el director, Antoni Biarnés; el responsable de la Comissió de Gestió Pública, Josep Oller, i Montse Perals, de la Junta del Colpis, van assistir a una reunió amb l’Honorable Consellera de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, la Sra. Laura Vilagrà, a qui se li va fer entrega del seu carnet de col·legiada, en la seva qualitat de politòloga.
A la reunió també hi era present el Sr. Joan Jaume, secretari d’administració i funció pública del departament de la Presidència.
Aprofitant la trobada es van plantejar reptes i inquietuds com ara la futura llei d’ocupació pública, com segueix l’estratègia contra la corrupció, la reforma en general de l’administració amb relació als àmbits que reflecteix el document del FERA, l’estatut del directiu públic, el rendiment de comptes, l’avaluació del compliment per part dels funcionaris/es i l’actual procés de selecció del cos superior de la Generalitat.
La consellera va constatar la desafecció política i institucional de la ciutadania i va mostrar el seu convenciment que el rol de politòlegs/logues i sociòlegs/logues és important per la visió estratègica.
Últimes notícies
OBERTA LA VIII EDICIÓ DEL PREMI MIQUEL CAMINAL I ANNA ALABART ALS MILLORS TFG DE CIÈNCIA POLÍTICA I DE SOCIOLOGIA 2025
L’objectiu d’aquest premi, del qual encetem ja la cinquena edició, és identificar i reconèixer el talent emergent.
“S’HAN DE TENIR CONEIXEMENTS DE CIÈNCIA POLÍTICA PER A DEDICAR-TE A LA COMUNICACIÓ POLÍTICA”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre el llibre ‘Una campaña municipal. El caso de Sant Andreu de la Barca’
VOLS CONTRIBUIR A LLUITAR PER UNA CULTURA DE LA INTEGRITAT I CONTRA LA CORRUPCIÓ?
L’Observatori té como a missió desplegar de manera efectiva i organitzada els acords del Pacte Social contra la corrupció.