OBJECTIUS
-Adquirir els coneixements i habilitats sobre la gamificació.
-Entendre per què la gamificació és el present i futur del "engagement" a les persones a curt i llarg termini.
-Ser capaç de tenir una visió clara sobre la gamificació, les seves aplicacions, possibilitats i habilitats pel seu
aprofitament empresarial.
-Dominar el concepte de gamificació i aprendre a aplicar dinàmiques i elements de joc a contextos de "no
joc".
CONTINGUTS
1.Què és la gamificació.
1.1.Conceptes bàsics de la gamificació.
2.Què és un joc?
2.1.Tipus de jugadors i elements del joc.
3.Els ingredients de la gamificació.
4.Mecàniques, dinàmiques i estètica.
5.Per què juguem?
5.1.Diversió, motivació i felicitat
5.2.Lògica de jocs.
6.On s'aplica la gamificació?
6.1.Àrees on s'aplica la gamificació.
6.2.Màrqueting i gamificació.
6.3.Enterprise gamification.
7.Gamificació i educació.
8.Altres àrees d'importància Introducció al disseny de gamificació.
8.1.Abans de començar...
9..Marc de disseny.
9.1.Disseny a través de plantilles simples.
9.2.Exemples de projectes de gamificació.
10.Gamificació aplicada a l'empresa.
11.Startups, empreses i gamificació
Treballadors/es adscrits al Règim General, autònoms/es i aturats/es.
Docent Egara Formació
Dates: 3, 4, 10, 11, 17, 18, 24 i 25 de febrer de 2021
Horari: de 16:00h a 29:30h
Format: Virtual
Curs Virtual. Plataforma Zoom.
Per tal de formalitzar la pre-inscripció heu d'adjuntar la següent documentació:
1-Fotocòpia del DNI
2-Fotocòpia de la nòmina, rebut d'autònom/a del mes anterior a la data d'inici del curs o DARDO actualitzat en cas d'estar en situació d'atur.