ÀREA COL·LEGIATS/DES: accedir
COM COL·LEGIAR-SE
POSTGRAU D'ESPECIALITZACIÓ EN ANALÍTICA DE DADES I PROGRAMACIÓ APLICADA[+]
COLPIS CATALUNYA
L'INFOCOLPIS
Envia'ns el teu correu electrònic si vols rebre el butlletí del Col·legi.
He llegit i accepto la política de privacitat, l'avís legal i l'enviament de l'Infocolpis



RECOMANEM
MÚTUA GENERAL DE CATALUNYA
MÚTUA GENERAL DE CATALUNYA [+]
MÀSTER EN TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA (TISA)
MÀSTER EN TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA (TISA) [+]

Formació continuada

FITXA DEL CURS

16. MÀRQUETING (100% SUBVENCIONAT - SENSE COST)

PRESENTACIÓ

A través del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya hem tingut accés a nous cursos subvencionats per als nostres col·legiats/des i per totes aquelles persones interessades.

Garantim quees compleixen totes les mesures de seguretat per fer front a la Covid-19.

OBJECTIUS

Objectius generals:

- Capacitar a l'alumnat per dissenyar i implementar un pla de màrqueting directe.

- Dotar a l’alumnat dels coneixements estratègics de màrqueting directe més efectius i rendibles per implantar-los en la seva empresa.

Objetius específcs.

- Dissenyar i gestionar bases de dades per a la fidelització de clients en l'activitat comercial.

- Adquirir els coneixements necessaris per a comprendre i aplicar els determinants del màrqueting.

- Adquirir una visió àmplia de les diverses funcions que es desenvolupen en l'empresa i del lloc que el màrqueting ocupa en aquestes funcions.

- Conèixer les tècniques d'implantació dels mètodes operatius i els mitjans de control.

- Conèixer els instruments del màrqueting i la seva influència en la venda .

- Conèixer els principis , fonaments i conceptes del màrqueting.

PROGRAMA

1. El màrqueting directe com a part del pla de màrqueting.

2. El pla de màrqueting directe

2.1. Anàlisi de la situació

2.2. Determinació d’objectius

2.3. Selecció i elaboració d’estratègies

2.4. Pressupost

2.5. Seguiment

3. Estratègies d'interacció amb els clients.

3.1. Estructura d'un pla de màrqueting relacional

3.2. Fases del procès de màrqueting relacional

3.3. La base de dades como eina útil

3.4. Segmentació i explotació de la base de dades .

4. Estratègies de fidelització i venda.

4.1. Elements clau d’un pla de fidelització.

4.2. Estratègies de retenció. Vincles.

DESTINATARIS

Treballadors/es adscrits al Règim General, autònoms/es i aturats/es

PROFESSORAT

Sr. Lluís Feliu, CEO de l'agència de comunicació, disseny i màrqueting EDEON.

DATA LÍMIT D'INSCRIPCIÓ
Fins el 25 abril de 2021
DATA D'INICI DATA DE FI
04 maig de 2021 20 maig de 2021
PREU PER COL·LEGIATS I ESTUDIANTS (1) PREU PER NO COL·LEGIAT
Gratuït Gratuït
CALENDARI DE CLASSES
Durada del curs: 25 hores

Dies 4, 6, 11, 13, 18 i 20 de maig de 2021.
Horari de 09:30 a 13:30h.

LLOC ON S'IMPARTEIX

Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya
Roger de Llúria, 155-157, entresòl 1a
08037 Barcelona

 

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

Per tal de formalitzar la pre-inscripció heu d'adjuntar la següent documentació:

1-Fotocòpia del DNI

2-Fotocòpia de la nòmina, rebut d'autònom/a del mes anterior a la data d'inici del curs o DARDO actualitzat en cas d'estar en situació d'atur.

 

FITXA D'INSCRIPCIÓ
DADES PERSONALS
*Cognoms: *Nom:
NIF: Data de naixement:
Adreça:
Població: Província: CP:
*Correu electrònic: *Telèfon:
*Titulació:
*Experiència:
*Ocupació actual:
*Tipus d'alumne/a: Col·legiat/da Estudiant (1) No col·legiat/da
Els camps marcats amb * són obligatoris
DOCUMENTACIÓ A ADJUNTAR (2) (núm. màxim de fitxers és 5)
Adjuntar fitxer :
+ Adjuntar un altre fitxer       (adjuntar fitxers en format jpg, pdf o doc)
DADES DE L'EMPRESA (Emplenar aquest apartat en el cas que es vulgui facturar a l'empresa)
Nom:
CIF:
Adreça:
Població: Província: CP:
Telèfon(s):   Fax:
Correu electrònic:
  • Visual CAPTCHA

El Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya tracta la informació que ens proporciona amb la finalitat d'oferir-li el servei sol·licitat. Es conservaran les dades facilitades mentre es mantingui la relació o durant els anys necessaris per complir amb les obligacions legals. Les dades no seran cedides a tercers, excepte en els casos en què hi hagi una obligació legal. Vostè té el dret d'obtenir confirmació de si al Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya estem tractant les seves dades personals, així que té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió quan les dades ja no siguin necessàries.

Responsable: Identitat: Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya-NIF: Q5856239H Direcció postal: C/Roger de Llúria, 155; Entresòl 1a; 08037 Barcelona Telèfon: 932414122 Correu electrònic: colpis@colpis.cat

(1) El preu per estudiant s'aplica exclusivament als estudiants de les llicenciatures de Ciències Polítiques i Sociologia.
(2) Per considerar efectiva la matrícula és imprescindible fer arribar al Col·legi, abans de l'inici del curs, els documents que s'indiquin a la fitxa de cada curs.
(3) El COLPIS no garanteix la realització d’aquesta activitat formativa si no s’arriba a un número mínim d’alumnes.
(4) Una vegada formalitzada la matrícula no es retornarà l’import de la mateixa excepte que l’organització anul·li l’activitat formativa.
Roger de Llúria, 155-157, entresòl 1a | 08037 Barcelona | T: 932 414 122 | F: 932 002 209 | A/E: colpis@colpis.cat | Avís Legal |  Disseny web