Notícies del Col·legi
LA IGUALTAT DE GÈNERE DAVANT DEL REPTE DE LA DIGITALITZACIÓ, NOU PODCAST DE ‘LA MIRADA DEL COLPIS’

En aquesta ocasió a La mirada del Colpis parlem sobre la igualtat de gènere davant del repte de la digitalització. Immersos com estem des de fa anys en continus canvis i avenços tecnològics, analitzem el present i el futur de l’abast -tant en l’àmbit laboral com en el personal i social- de la digitalització de les nostres vides, i de si aquesta té o no en compte la perspectiva de gènere.
Al llarg del programa parlem sobre la necessitat d’incorporar la perspectiva de gènere tant en l’ús de les plataformes digitals com en les polítiques d’ocupació dels llocs de feina que originen aquestes plataformes.
Darrerament diversos estudis han constatat que la digitalització apressurada els darrers dos anys amb motiu de la pandèmia ha augmentat la bretxa digital tant pel que fa a les competències, com a l’ús i a la inseguretat causades per les noves tecnologies, així com ha accentuat la exclusió digital a moltes persones.
Per a parlar sobre tot això vam comptar amb les col·legiades Lídia Arroyo, responsable de la Comissió acadèmica del COLPIS i investigadora del grup de gènere i TIC de l’IN3-UOC i amb Olívia Blanchard, politòloga, investigadora a Digital Future Society Think Tank. Com sempre, el programa va ser conduït pel col·legiat i sociòleg, Aran Solé.
Últimes notícies
PROCLAMACIÓ DE LA LLISTA PROVISIONAL DE CANDIDATURES A LES ELECCIONS A LA JUNTA DE GOVERN DEL COLPIS
Proclamació de la llista provisional de candidatures a la convocatòria d’eleccions a la Junta de Govern del Colpis
CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS A LA JUNTA DE GOVERN DEL COLPIS
El 17 de juliol de 2025 tindran lloc les eleccions a la Junta de Govern del Colpis
“EL 94% DELS TRÀMITS AMB LA GENERALITAT ESTAN JA DISPONIBLES EN LÍNIA”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre l’Observatori de l’Administració Digital de la Generalitat de Catalunya.