Notícies del Col·legi
LA POLITÒLOGA EUGÈNIA BRETONES ESPEJO ÉS ESCOLLIDA VICEPRESIDENTA SEGONA AL CONSELL NACIONAL DE DONES DE CATALUNYA

El passat 4 de novembre la politòloga Eugènia Bretones Espejo, responsable de la comissió de Gènere del Colpis i vocal a la Junta de govern, va ser escollida per a ocupar la vicepresidència segona al Consell Nacional de Dones de Catalunya, òrgan de participació i consulta amb més de 400 entitats que treballen per la defensa dels drets humans de les dones, així com les diferents entitats de dones del territori català, per a les qüestions vinculades al Pla del Govern en matèria de polítiques de dones en els àmbits polític, social, cultural, econòmic i educatiu.
L’Eugènia, que coordina el Grup de Treball ad hoc per a la millora de funcionament del CNDC i la modificació del Decret que el regula, ha posat l’accent en la importància de “treballar en un protocol de relacions entre les administracions i les associacions i programes per a què la participació ciutadana sigui el tercer agent de la democràcia”.
Amb aquest nomenament de la nostra companya, el Col·legi i tota la nostra professió donem un pas molt important en el treball per a la igualtat de gènere a Catalunya.
Últimes notícies
“OCCIDENT HAURIA DE FER AUTOCRÍTICA SOBRE LA GUERRA A UCRAÏNA”
En aquest nou episodi del nostre podcast ‘La mirada del Colpis’ parlem amb diversos experts i expertes col·legiats sobre la guerra que enfronta Rússia i Ucraïna.
ENTREGA DELS PREMIS MIQUEL CAMINAL I ANNA ALABART ALS MILLORS TFG EN CIÈNCIA POLÍTICA I EN SOCIOLOGIA, UNS PREMIS QUE ENFORTEIXEN LA PROFESSIÓ
El 14 de desembre va tenir lloc l’entrega de la 4a edició dels Premis Miquel Caminal i Anna Alabart als millors Treballs de Final de Grau de Ciència Política i de Sociologia de 2021.
EUGÈNIA BRETONES COMPAREIX EN UNA PONÈNCIA AL SENAT
La col·legiada Eugènia Bretones compareix en una ponència al Senat per parlar sobre l’estudi de l’impacte de gènere de la crisi de la Covid19. Durant la sessió al Senat es va presentar també una declaració del Colpis i diverses propostes per a afrontar l’impacte de la Covid19 amb perspectiva de gènere.