ÀREA COL·LEGIATS/DES: accedir
COM COL·LEGIAR-SE
MÀSTER METRÒPOLI EN ESTUDIS URBANS I METROPOLITANS [+]
COLPIS CATALUNYA
L'INFOCOLPIS
Envia'ns el teu correu electrònic si vols rebre el butlletí del Col·legi.
He llegit i accepto la política de privacitat, l'avís legal i l'enviament de l'Infocolpis



RECOMANEM
[+]
MÀSTER EN TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA (TISA)
MÀSTER EN TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA (TISA) [+]

Notícies del col·legi

COM CREAR SERVEIS INNOVADORS CENTRATS EN L'EXPERIÈNCIA DE L'USUARI

Inscripcions obertes fins el 9 de juny
COM CREAR SERVEIS INNOVADORS CENTRATS EN L'EXPERIÈNCIA DE L'USUARI

El Service Design (Disseny de serveis i experiències) és una metodologia d'innovació que ajuda a crear experiències úniques dissenyant serveis des de la perspectiva dels usuaris per a aconseguir tenir clients satisfets i fidels amb la nostra "experiència de marca".


Per a complir aquest objectiu hem de connectar amb els seus hàbits, interessos i preocupacions, observant-los i empatitzant amb ells per a descobrir què fan, com ho fan i per què ho fan, què els motiva i què els molesta. En definitiva, es tracta de "viure i conèixer les seves experiències" i posar en el centre als usuaris/clients per a crear i innovar en serveis "personalitzats" que cobreixin necessitats reals.

ENLLAÇ D'INTERÈS
Roger de Llúria, 155-157, entresòl 1a | 08037 Barcelona | T: 932 414 122 | F: 932 002 209 | A/E: colpis@colpis.cat | Avís Legal |  Disseny web