Notícies del Col·legi
UCRAÏNA, UNA GUERRA I TRES CONFLICTES: CAUSES, PERSPECTIVES I IMPACTES DE FUTUR. UNA ANÀLISI GEOPOLÍTICA, GEOECONÒMICA I EN CLAU DE CANVI DEL SISTEMA INTERNACIONAL

Impartida per Rafael Grasa, col·legiat, professor de Relacions Internacionals de la UAB i expert en seguretat i transformació de conflictes, aquesta conferència està concebuda des d’una perspectiva analítica: allunyada de posicionaments personals, com a politòleg i internacionalista. Com a persones i ciutadans, la realitat ens interpel·la i ens posicionem èticament i política; com a professionals de la ciència política i de la sociologia, el que s’espera de nosaltres és que ajudem a entendre, analitzar, explicar, predir escenaris i, potser, donar arguments a la presa de decisions.
Això és el que marca la diferència i el nostre valor afegit.
Aquesta conferència està co-organitzada amb la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona.
ASSISTÈNCIA
QUAN: dilluns 28/3, a les 18h, en línia.
Degut a que ja hem omplert la capacitat de la nostra sala, aquesta activitat ja no està disponible en format presencial.
És necessària la inscripció prèvia.
Últimes notícies
PROCLAMACIÓ DE LA LLISTA PROVISIONAL DE CANDIDATURES A LES ELECCIONS A LA JUNTA DE GOVERN DEL COLPIS
Proclamació de la llista provisional de candidatures a la convocatòria d’eleccions a la Junta de Govern del Colpis
CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS A LA JUNTA DE GOVERN DEL COLPIS
El 17 de juliol de 2025 tindran lloc les eleccions a la Junta de Govern del Colpis
“EL 94% DELS TRÀMITS AMB LA GENERALITAT ESTAN JA DISPONIBLES EN LÍNIA”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre l’Observatori de l’Administració Digital de la Generalitat de Catalunya.