Notícies del Col·legi
XERRADA DEL DR. JOAN RIDAO: EL CONTEXT POLÍTIC I ELS NOSTRES PARLAMENTS: ENTRE LA POLARITZACIÓ I LA “MAJORITZACIÓ” DE LA MAJORIA

El Dr. Joan Ridao, professor agregat de Dret Constitucional a la Universitat de Barcelona, Lletrat del Parlament de Catalunya (s.e.) i director de l’Institut d’Estudis de l’Autogovern va impartir el 19 de gener, al Colpis, la xerrada ‘El context polític i els nostres parlaments: entre la polarització i la “majorització” de la majoria’.
Aquest acte va ser organitzat conjuntament amb l’Associació Catalana de Ciència Polítca.
Últimes notícies
OBERTA LA VIII EDICIÓ DEL PREMI MIQUEL CAMINAL I ANNA ALABART ALS MILLORS TFG DE CIÈNCIA POLÍTICA I DE SOCIOLOGIA 2025
L’objectiu d’aquest premi, del qual encetem ja la cinquena edició, és identificar i reconèixer el talent emergent.
“S’HAN DE TENIR CONEIXEMENTS DE CIÈNCIA POLÍTICA PER A DEDICAR-TE A LA COMUNICACIÓ POLÍTICA”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre el llibre ‘Una campaña municipal. El caso de Sant Andreu de la Barca’
VOLS CONTRIBUIR A LLUITAR PER UNA CULTURA DE LA INTEGRITAT I CONTRA LA CORRUPCIÓ?
L’Observatori té como a missió desplegar de manera efectiva i organitzada els acords del Pacte Social contra la corrupció.