Notícies

gener 30, 2016
CURS ‘COMUNICACIÓ CORPORATIVA 2.0’
Últimes places

Les xarxes socials ja no serveixen només per difondre missatges sinó que s’han convertit en unes eines molt imprescindibles per poder relacionar-se amb el conjunt de la ciutadania.

En general les empreses privades les han utilitzat com a eina de màrqueting amb la finalitat d’incrementar vendes i/o beneficis mentre les organitzacions públiques, privades i del Tercer Sector han començat a utilitzar les xarxes socials en els darrers anys com a eina de comunicació i difusió de les activitats. És per a això que la necessitat de tenir un bon pla de comunicació 2.0, és comú a qualsevol sector, que serveixi per fer l’ús més adequat i acurat en funció dels seus objectius i no sigui fruit de la improvització.

En aquest sentit, els objectius del curs són conèixer les diferents xarxes socials i els usos que es poden donar en el marc de les institucions públiques o organitzacions del Tercer Sector, i empresa privada així com conèixer el contingut d’un Pla de Comunicació 2.0.

El curs va especialment destinat a persones que treballen desenvolupant tasques de comunicació en institucions públiques, tercer sector o consultories privades, com també a qualsevol persona interessada en iniciar-se en aquest àmbit, si bé és necessari disposar de coneixements a nivell d’usuari de les principals xarxes socials (Facebook, Twitter).

Share This