Notícies del Col·legi
SEMINARI CIUTATS I PERSONES: EINES MUNICIPALS PER A UNA POLÍTICA PÚBLICA FEMINISTA

Sota el títol Mirar enrera per mirar endavant, l’Institut de Ciències Polítiques i Socials organitza la vintena edició del seminari Ciutats i Persones que, enguany, estarà dedicat a les eines municipals per a fer polítiques públiques feministes.
El seminari es divideix en dues sessions que tindran lloc el dijous 21 d’octubre i el divendres 19 de novembre. En la primera, de caràcter més expositiu, girarà al voltant de l’organització de polítiques d’igualtat municipal; els pressupostos amb enfocament de gènere; el coneixement i la comunicació i la participació de les dones.
La segona jornada, el dia 19 de novembre, es farà una trobada de retorn amb tècniques i polítiques locals d’igualtat.
L’accés a la primera jornada (el 21 d’octubre) serà virtual mitjançant la plataforma Zoom. La inscripció és gratuïta però cal fer-la obligatòriament des d’aquest enllaç (Places limitades).
título para introducir la galería de contenido visual
Ùltimes notícies
PROCLAMACIÓ DE LA LLISTA DEFINITIVA DE CANDIDATURES A LES ELECCIONS A LA JUNTA DE GOVERN DEL COLPIS
Proclamació de la llista definitiva de candidatures a la convocatòria d’eleccions a la Junta de Govern del Colpis
“LA FIGURA DEL CAP DE GABINET ÉS ESSENCIAL EN POLÍTICA”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre el pòdcast The Spin Cast.
PROCLAMACIÓ DE LA LLISTA PROVISIONAL DE CANDIDATURES A LES ELECCIONS A LA JUNTA DE GOVERN DEL COLPIS
Proclamació de la llista provisional de candidatures a la convocatòria d’eleccions a la Junta de Govern del Colpis